Bli Medlem

Välkommen till Ockelbo Brukshundklubb

Medlemsavgifter 2016

Ordinarie medlem: 510 kr

(varav 360 kr förbundsavgift och 150 kr är lokala avgiften till klubben)

Familjemedlem: 150 kr

Familjemedlem betalar endast lokal avgift. Förutsättningen är att det finns en ordinarie medlem i familjen och att ni är skrivna på samma adress.

Ordinarie medlem i annan lokal/rasklubb* inom SBK kan du bli om du tillhör någon av SBK:s rasklubbar eller annan lokalklubb inom SBK. Avgiften är 150 kr

*Rasklubbar inom SBK: Australisk Kelpie, Australian Catteldog, Australian Shepherd, Beauceron, Belgiska Vallhundar, Bouvier des Flandres, Boxer, Briard, Chodsky Pes, Collie, Dobermann, Hollandse Herdershond, Hovawart, Riesenschauzer, Rottweiler, Schäfer, Svart Terrier och Vit Herdehund.

Som medlem i Ockelbo Brukshundklubb:

* Har möjlighet att delta på våra kurser och andra aktiviteter som klubben anordnar.

* Du blir automatiskt medlem i Svenska Brukshundklubben och får tidningen brukshunden som utkommer med 6 nummer/år.

* Du kan delta på tävlingar och prov som arrangeras av Svenska Brukshundklubben (SBK).

* Genom medlemskapet är du även försäkrad vid aktiviteter inom klubben.

* Fler medlemsförmåner finner du HÄR

För att bli medlem i Ockelbo brukshundklubb betalar du in medlemsavgiften till vårt bankgiro 5905-9964

Ange namn, adress, telefonnummer och personnummer på inbetalningen.

Du kan även fylla i vårat online formulär HÄR

På "Medlem Online" kan du själv ändra person och adressuppgifter och där kan du även skriva ut ditt medlemsbevis.

Välkommen som medlem i Ockelbo Brukshundklubb!